Sir i čokolada?

Već dugo odmaram oči na knjižici Chocolat izvjesne Felicity Barnum-Bobb, a u vlasništvu moje šogorice. Iako, teško je na tim fotografijama odmarati oči jer su previše uzbudljive da biste mogli mirovati. Ah, svaki se kolač čini boljim od prethodnog! No, jao i avaj: knjiga je na francuskom! Jedan pokušaj da fotokopiram neke recepte jadno je završio jer zbilja nisam razumjela ništa, iako mi je davna želja ne proživjeti život, a da nisam naučila govoriti taj predivni jezik (i prođe mi u tome više desetljeća, ali od ispunjenja želje- ništa, eh…, no nikad se ne zna, možda u projektu obrazovanja starijih osoba, jednog dana…) No srećom mojom postoji englesko izdanje. I tako sam mjerkala, mjerkala i mjerkala razne prefine slastice, listala i prelistavala i na kraju se dvoumila između dvije torte od sira, ali približila se proslava rođendana meni dviju najbližih osoba pa sam  odlučila svakom napraviti jednu! Premda su na prilično lošoj slici (nije mi se dalo fotografirati, žurila sam se što prije ih probati!!) obje, danas ipak samo jedna.

Dakle, odgovor na pitanje iz naslova- iako sam veliki ljubitelj cheescakea i stalno u potrazi za nekim novim, boljim receptom, sir i čokolada, pa još i bijela čokolada koju ne volim, hmm, nije mi to bilo nešto najnapetije na svijetu, ali u praksi me ipak oduševilo! I sad već tjedan dana nakon prve izvedbe smišljam potencijalnu prigodu da opet napravim tu krasnu tortu čiji je najveći problem što je ne možete prestati jesti, ali sve mi se čini da je neću dokečati i da ću si je napraviti- tek tako! Osim toga, ako vam treba zbilja, zbilja brza, jednostavna, pa čak i vrlo jeftina torta, e pa ovo je onda zaista dobar izbor za vas.

Čokoladna torta od sira

Sastojci

  • 220 g čajnih keksa
  • 60 g otopljenog putra
  • 200 g crne čokolade
  • 200 g bijele čokolade
  • 3 jaja
  • 200 g krem sira (ABC, Philadelphia ili neki sličan; ako već moram reklamirati trgovinske lance, otiđite po sve ove sastojke u Lidl i prilično ćete dobro proći, financijski, a i kvalitetom)
  • 500 g svježeg kravljeg sira
  • 170 g šećera (malo više od 8 žlica)

U multipraktiku smrvite kekse i uspite ih u okrugli kalup promjera 24 cm. Prelijte s otopljenim putrom, malo promiješajte da se putar fino rasporedi po mrvicama i zatim utisnite o dno da dobijete kompaktnu podlogu. Na pari otopite u jednoj posudi bijelu, a u drugoj crnu čokoladu. U međuvremenu pomiješajte jaja i šećer i dodajte im sireve. Miješajte dok smjesa ne bude glatka i kremasta. Smjesu zatim podijelite tako da nešto malo više dodate bijeloj čokoladi, a nešto malo manje crnoj. Na podlogu od keksa prvo ulijte tanak sloj bijele mješavine, zatim po njoj izlijte svu crnu koju opet po vrhu prekrijte ostatkom bijele. (mirne duše možete isliti pola crne pa po njoj pola bijele, manje zafrkancije za vas.) Zatim vilicom mjestimično probodite površinu i tako mramorizirajte tortu miješajući crnu i bijelu smjesu. Pecite na temperaturi od 160 stupnjeva otprilike 50 minuta. U sredini će vam na dodir još biti mekana, ali to tako treba biti; stisnut će se. Poslužite sutradan.

Dobar tek!

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Hrana i druge riječi, Slatko i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

