Guacamole

Dašak ljeta u ovaj kišan dan. Da znate da je avokado voće i da je jako zdrav. Iako, to ste za razliku od mene sigurno već znali. Čitam neku knjigu o zdravim namirnicama za djecu i puna mi je glava antioksidansa, prevencije raka i raznih kardiovaskularnih boljetica. (Svejedno nije pomoglo da mojoj prvorođenoj uvalim grašak i slatki kukuruz…) Moram priznati, kad god sam jela avokado, obično u nekom meksičkom restoranu, bio mi je nekako bljutav. Ali home made guacamole sjajna je, zdrava i brzinska klopa. Super predjelo, lagana večerica, ako vam je želudac jak, čak i doručak! Meni je odličan i kao prilog roštilju. Uh, sad sam se stvarno u glavi vratila u ljeto…

Kad birate avokado, nemojte uzeti one što izgledaju najbolje, onako lijepi i zeleni. To jest, što je više crn i na dodir mekan i čak kad mislite da je vjerojatno gnjil, on je zapravo najbolji. Možete ga guliti, a možete ga i prepoloviti pa izdubiti kao kuhano jaje ili kivi. Možete ga sjeckati, a možete ga i gnječiti vilicom što je brže i lakše. Na dodir izgleda masno, ali zapravo nije, osim toga, sve njegove masnoće izuzetno su zdrave. Avokado u sredini ima jednu veliku košticu, nalik ping pong loptici. I to je otprilike- to.

 

Guacamole

Sastojci

  • 1 avokado
  • 1 rajčica, srednje velika
  • 1 mala glavica crvenog luka
  • 1 češanj češnjaka, vrlo sitno sjeckan
  • sok 1 limete (u nedostatku poslužit će i limun)
  • sol, papar

Rajčicu, luk i češnjak sitno nasjeckajte, a avokado zgnječite. Sve dobro promiješajte. Avokado se mora pretvoriti u “kremu” koja sve sastojke povezuje. Začinite sokom jedne limete, soli i paprom. Ostavite u frižideru da odstoji neko vrijeme i rashladi se. Poslužite na kruhu, tostu, krekerima, pločicama (onim stiroporićima) od riže ili još bolje kukurza. Ja ne volim onaj meksički čips s kojim bi se to kao trebalo jesti pa vem to neću preporučiti.

Dobar tek!

 
.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Hrana i druge riječi, Salate, Slano i označen sa , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

